اتقان اسناد هویتی مردم ایران بسیار با اهمیت است ***مقام معظم رهبری*** ثبت احوال نوین، زمینه ساز توسعه پایدار ***** کارت ملی هوشمند، دروازه ورود به دولت الکترونیک

شما اینجا هستید

خانه » درباره اداره

وظایف اداره ثبت احوال

  •  ثبت واقعه ولادت و صدور شناسنامه برابر قوانین و مقررات.
  • ثبت واقعه وفات و صدور خلاصه رونوشت وفات.
  • ثبت واقعه ازدواج و طلاق و نقل تحولات در اسناد سجلی مربوطه.
  • ارائه پیشنهاد در زمینه های سجلی ، اداری و مالی به واحد اداره کل.
  • حفظ ارتباط مستمر با ادارات مستقر در محل در جهت رفع مشکلات جاری با هماهنگی اداره کل.
  • همکاری و هماهنگل در نصب و راه اندازی سیستم یا ترمینالهای اداره متبوع.
  • همکاری در پیاده کردن و نگهداری نرم افزارهای سیستم و بهره برداری ازآنها.
  • تهیه گزارشات ضروری و دوره ای از پیشرفت فعالیتها.
  • رفع اشکال احتمالی اداره متبوع در زمان بهره برداری از سیستم .
  • هماهنگی در زمینه آموزش های لازم جهت ارتقاء کارایی پرسنل.
  • نظارت و کنترل بر انجام فعالیت های اپراتوری سجلی و متصدیان کنترل.
  • برنامه ریزی عملیات سیستم جمع آوری اطلاعات در چهار چوب برنامه کلی تنظیم شده.

دسترسی سریع

لینکهای مهم

نظرسنجی

نظر شما درباره پایگاه اطلاع رسانی ثبت احوال البرز چیست؟